Onnellinen kalastaja : kertomuksia Suomen ja Norjan kalavesiltä

Tähän kirjaan on koottu mukaansatempaavia ja "koukuttavia" kalastuskertomuksia Suomen ja Norjan kalavesiltä. Jokainen kalastuskohde ja tarina on mahdollisimman erilainen. Ympäröivää luontoa ja sen kuvaamista ei ole kuitenkaan unohdettu kalojen väsytyksen tiimellyksessä. Kalastuspaikkoina ovat rannalta kalastettavat pohjoisen lohijoet, taimen- ja meritaimenjoet, salaiset harjuspurot, Raippaluodon pilkkijäät, Lappajärven uisteluvedet ja madepaikat, Näsijärven kuhaselät, Lapin unohdetut erälammet sekä Pielisen kutulahdet. Mitään kalastusmuotoa ei ole täysin unohdettu, joten kaloja narrataan perhoilla, uistimilla, jigeillä, pilkkimällä sekä myös passiivisilla pyydyksillä. Kalastuskohteina ovat lohi, meritaimen, taimen, harjus, hauki, kuha, made, lahna ja ahven. Kalastuspaikkojen kuvaukset ovat todellisia ja yksityiskohtaisia, jotta mahdollisimman moni lukija pääsisi tutustumaan noihin hienoihin paikkoihin. Kokenutkin kalastaja tulee vieläkin paremmaksi kalastajaksi, luettuaan tämän kirjan.

Books on Demand 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus