Olet valoni, Audrey

Salaperäisen Audreyn tarina jatkuu! Sarjan ensimmäisessä osassa tuorilalaisen miehen hurmannut Audrey on kuollut, ja on tullut aika selvittää mennyttä. Mies palaa New Orleansiin muistelemaan romanssiaan niin jazzmusiikin kuin Audreyn kanssa. Hän löytää matkallaan sudenkorentotaulun, joka muistuttaa kadotetusta rakkaudesta. Joku on jättänyt sen miestä varten, mutta kuka? Mies turvautuu voodoohon saadakseen taulun maalaajan selville, mutta sitä ennen todellisuuden rajat hämärtyvät kuin lennokkaassa musiikissa ainakin. Audrey, rakkaani -pienoisromaani saa jatkoa toisesta, mystisyyteen nojaavasta romanttisesta teoksesta. Elämän väliaikaisuuteen kätkeytyy katkeransuloista kauneutta, jota edes rakastetun kuolema ei voi pyyhkiä pois.

Saga Egmont 1. utgåva

Ej tillgänglig.