Nattsvart och underbart : Yokos nattbok

Den tredje delen i den populära serien om Yoko, skriven och inläst av Annika Sandelin. Världen känns tryggare när man delar sin säng med en varm hund. Men det finns annat som bekymrar Yoko, 12 år. Bästisen Anna är mest tillsammans med Belle nu, så är hon ens Yokos bästis längre? Till klassen kommer den nya flickan Joy som är så söt att alla pojkar blir kära i henne, och när hon har fest bjuder hon inte Yoko. Och hur känner Yoko egentligen för Daniel? Farfar börjar tappa minnet och Yoko oroar sig för att han ska glömma vem hon är. Och nu går Yokos pinsamma mamma verkligen för långt – hur överlever man att ens mamma håller sexualundervisning för ens klasskamrater? Om allt detta och mera skriver Yoko i sin tredje Nattbok, den fristående fortsättningen på Pinsamt och Livsviktigt.

Förlaget M 1. utgåva
SWE EISBN: 9789523333260