Milla ja Pöpö: Pieni bakteerikirja

Miten hauskaa olisikaan, jos voisimme paljain silmin nähdä kaikkein pienimmätkin ötökät kuten bakteerit, ja seurata niiden elämää. Näkisimme hyvät ja hyödylliset bakteerit, ja osaisimme paremmin varoa ilkeitä ja vahingollisia, jos sellaisten kanssa joutuisimme tekemisiin.

Tarinoissa kaikki on mahdollista. Eräänä päivänä Milla-tytölle paljastuu, että hänen huoneessaan asuu kokonainen joukko bakteereita, kun muuan niistä, Pöpö nimeltään, astuu esiin ja esittäytyy. Millasta ja Pöpöstä tulee ystävät, ja Pöpö paljastaa Millalle bakteerimaailman salaisuuksia. Lopulta Millan vanhemmatkin uskovat, että hyvistä bakteereista kannattaa pitää huolta, ja Pöpö auttaa Millaa saamaan koiranpennun, jota Milla on hartaasti toivonut.

Leppoisia lukuhetkiä Millan ja Pöpön seukkalujen seurassa!

Books on Demand 1. utgåva

Ej tillgänglig.