Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Midjourney Mestarit : päästä mielikuvituksesi valloilleen ja opi luomaan upeita kuvia Midjourney AI:lla

Opi luomaan upeita kuvia Midjourneyn avulla! Käytännön esimerkkien ja tiiviiden visuaalisten ohjeidensa ansiosta tämä kirja on arvokas työkalu jännittävässä ja opettavaisessa johdannossa Midjourney AI -työkaluun digitaalisten kuvien, kuvien ja grafiikan luomiseen. Kirjan tavoitteena on tehdä lukijasta hetkessä Midjourney Master. Kirja ei ole tarkoitettu vain aloittelijoille, vaan myös keskitason kokeneille käyttäjille. Asiantuntijatkin löytävät varmasti paljon inspiraatiota, arvokasta tietoa ja uusia hyödyllisiä vinkkejä ja temppuja. Jokainen, joka haluaa aloittaa kuvien luomisen tekoälytekniikalla, voi lukea kirjan, etkä tarvitse ohjelmointia, grafiikkaa tai tekoälykokemusta. Kirja vie lukijan jännittävälle matkalle Midjourneyn kiehtovaan maailmaan. Luo uusia tuotteita ja malleja. Midjourneyn avulla voit luoda jännittäviä grafiikoita sosiaaliseen mediaan, uutismediaan ja muuhun. Muotoiluteollisuudessa suunnittelijat, insinöörit ja arkkitehdit voivat käyttää generatiivista tekoälyä luodakseen nopeasti prototyyppejä uusille tuotteille, mikä vähentää tuotekehityksen ideavaiheeseen kuluvaa aikaa ennen lanseerausta. Uusien palvelujen tarjoaminen kuluttajille on halvempaa ja jopa nopeampaa, jos osaa käyttää näitä uusia tekoälytyökaluja.

Books on Demand 1. utgåva
FIN EISBN: 9789528060284

Fås med följande bibliotekskort


Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

50 keissiä asiakaspalvelusta

Kortesuo, Katleena

Social media marketing : the next generation of business engagement

Evans, Dave

The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly

Scott, David Meerman

Hyvä ja paha tieto