Microsoft PowerPoint : käytön perusteet

Uusi Microsoftin PowerPoint 2007 -esitysgrafiikkaohjelma mahdollistaa ammattimaisten esitysten tuottamisen. Opettele PowerPointin uusi käyttöliittymä, sen jälkeen sinun on helppo luoda esitystesi tukimateriaali. Tähän materiaaliin kuvat on kaapattu suomenkielisestä Microsoft PowerPoint 2007 -ohjelmasta. Englanninkielisen ohjelmaversion valikkokomennot on esitelty suluissa suomenkieliesten komentojen perässä.

Esitysgrafiikalla tarkoitetaan julkaisuja, joissa sanallinen viestintä on tiivistettyä ja graafisia objekteja käytetään paljon. Microsoft PowerPoint 2007 -esitysgrafiikkaohjelmalla voit laatia kaikki itsellesi ja työyhteisöllesi tarpeelliset esityskokonaisuudet. Tämä opintomateriaali käsittelee tietokoneen a-ajokorttiin (Esitysgrafgiikka) vaadittavat tiedot sekä ECDL Core (Esitysgrafiikka) vaatimustason.

Huom! Kirjan tulostaminen on sallittu. Leikepöydälle kopioiminen on estetty.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala
Vanamo-kirjastot.