Lapsen oma pandakirja : Pyry ja Lumi saavat uuden kodin

Suomeen saapuneet pandat Hua Bao ja Jin Bao Bao, suomalaisilta nimiltään Pyry ja Lumi, ovat herättäneet kovasti ihastusta. Samalla ne ovat entisestään nostaneet yleisön kiinnostusta tähän valloittavaan ja leikkisään eläinlajiin.

Aura Koivisto on kirjoittanut Pyryn ja Lumen tarinan kiehtovaksi lasten tietokirjaksi.

Kirja kuvaa pandojen elämää Kiinassa, niiden jännittävää matkaa Suomeen ja kotiutumista uuteen pandataloon Ähtäriin. Samalla kirja antaa paljon tietoa pandoista ja niiden elintavoista.

Korkeasaaressa lapsuutensa viettänyt Aura Koivisto tunnetaan erityisesti valloittavista eläinaiheisista kirjoistaan. Hurmaavan kirjan kruunaa Sirkku Linnean hieno kuvitus.

4-8-vuotiaille

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski