La Habanera - matkalla oravanpyörästä onnenpyörään

Tämä on kertomus kolmesta eri matkasta, jotka kietoutuvat yhteen ja tapahtuvat samanaikaisesti. Ne ovat matka omaan sisimpään, matka maailman ääriin ja matka ulos oravanpyörästä. Kirjassa määritellään oravanpyörän käsite ja kuvataan sen kautta elämän tarkoituksen etsimistä. Toivomme kirjan herättävän lukijassa sisäisen keskustelun omista henkilökohtaisista päämääristä ja johtavan motiivien tutkiskeluun uudesta, itsekkääm-mästä näkökulmasta. Kirjan alussa ja lopussa lukija voi tehdä omaa onnellisuutta mittaavat testit. Mukana on lisäksi kuvia Brasiliasta matkamme varrelta.

- Olemassaolo on merkityksetöntä, jos elämällä ei ole tarkoitusta.

- Uskallatko sinä tavoitella onnellisuutta? - Muutos voi alkaa vain omasta itsestäsi, sillä muut saarnaavat sinulle sitä mikä heitä hyödyttää.

- Jos et tiedä, mitä henkilökohtaisesti haluat elämältäsi, pysähdy ja etsi vastausta.

Päivi ja Santeri Kannisto ovat vuonna 1970 syntyneitä vapaita kirjailijoita. Aiemmin FT Päivi työskenteli liikkeen-johdon konsulttina ja Santeri luotsasi perustamaansa avoimen lähdekoodin ohjelmistotaloa, SOT:a. Pariskunta on Suomesta lähtönsä jälkeen kiertänyt maailmaa rinkat selässään ja käynyt 50 maassa kaikilla mantereilla.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

En kestä tätä enää!

En kestä tätä enää!