Kruunuakin kalliimpi

48 tuntia aikaa jäljittää murhaaja - vielä vähemmän aikaa pelastaa kuningasperhe ja isänmaa. Iso-Britannia hullaantuu kuninkaallisista, kun kansa rakastuu "sydänten prinsessaan". Scotland Yard saa tehtäväkseen tutkia Royalty Protection -eliittijoukkoa, joka vastaa maailman kuuluisimman perheen turvallisuudesta. Heidän on oltava parhaimmillaan kaikkina aikoina. Yksikin heikko lenkki voi merkitä katastrofia. Rikoskomisario William Warwick ja hänen tiiminsä lähetetään tutkimaan kyseistä eliittijoukkoa. Pian käy kuitenkin selväksi, että ongelmat ovat vasta alkamassa. Monarkiaa vastustava järjestö uhkaa sekä kuningasperheen että koko valtion turvallisuutta. Mikä tai kuka on heidän seuraava kohteensa? William Warwick -sarjaa on myyty kansainvälisesti yli 5 miljoonaa kappaletta ja se on käännetty 30 kielelle. Sitruunan kustantamia Archerin kirjoja on Suomessa myyty tähän mennessä yli 80 000 kappaletta!

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.