Johtajuus : EFQM-arviointialue 1 : 2013 : itsearvioinnin työkirja : 59 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Saatavilla painettuna ja e-kirjana.

EFQM-kirjasarja kattaa Euroopan laatupalkintomallin arviointialueet: 1) johtajuus, 2) strategia, 3) henkilöstö, 4) kumppanuudet ja resurssit 5) prosessit, tuotteet ja palvelut, ja 6-9) tulokset sekä niiden arviointikohdat.

Tämä kirja kuvaa Euroopan laatupalkintomallin avulla suuren joukon JOHTAMISEN toimintaperiaatteita ja ajattelua, jotka ovat hyödyllisiä menestyville organisaatiolle.

Omassa organisaatiossanne voitte yhdessä arvioida omia johtamisperiaatteita ja käytäntöjä sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin.

Kirja sisältää seuraavat oppaat:
Organisaation elämäntehtävä pähkinässä - EFQM 1a
Johtamisjärjestelmän kehittäminen pähkinässä - EFQM 1b
Johtajien ulkoiset suhteet pähkinässä - EFQM 1c
Erinomaisuuden vahvistaminen - EFQM 1d
Muutoksen suunnittelu ja johtaminen pähkinässä - EFQM 1e

Lisätietoja:
Tuoteluettelo.pdf
Oppaiden etusivu.pdf

Ej tillgänglig.

Miten luoda yhteiskuntavastuusta asiantuntijan kilpailuetu : itsearvioinnin työkirja : 21 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia

Kohti sisäistä yrittäjyyttä : EFQM 2013

Tuominen, Kari

Balanced scorecard -mittaristo : 35 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari

Asiantuntijayrittäjän liiketoimintaprosessit - EFQM 2010 itsearvioinnin työkirja : 38 hyvää kysymystä ja esimekkiparia

Laamanen, Kai.; Moisio, Jussi.; Tuominen, Kari

Strategia 2013 : itsearvioinnin työkirja : 50 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?