Hulluna kirjoihin: mitä kirjahyllysi sinusta kertoo?

Hulluna kirjoihin on täpötäysien kirjahyllyjen puolustuspuhe. Se on suunnattu kirjojen rakastajille, jotka eivät halua kuulla puhuttavankaan konmarituksesta. Kirjahylly on osa omistajansa elämäntarinaa. Sen sisältö ja järjestys kertovat mieltymyksistä, harrastuksista, kiinnostuksen kohteista ja luonteesta. Mitä kirjasi kertovat sinusta? Kirja paljastaa mm. mitä löytyi Osama bin Ladenin tai Marilyn Monroen kirjahyllystä, tai mitä kirjoja Barack Obama valitsi lomalukemisekseen. Viihdyttävä teos tarjoaa myös runsaasti kirjoihin liittyvää triviaa sekä kuuluisien kirjailijoiden kuolemattomia ajatuksia kirjoista ja lukemisesta. Täydellinen lahjakirja, josta jokainen kirjahulluksi tunnustautuva löytää itsensä.

Minerva Kustannus 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Lukemisen voima : rauhoita mielesi ja paranna keskittymiskykyäsi

Sisättö, Vesa