Horoskooppimerkkien voima: tähtimerkit elämässä ja ihmissuhteissa

Kiehtova käsikirja horoskoopeista kiinnostuneille!

Haluatko oppia, miten horoskooppisi tulisi huomioida arjen ihmissuhteissa? Tähtimerkki leimaa ihmisen persoonaa syntymästä lähtien, ja se vaikuttaa siihen, kenen kanssa sovit yhteen. Tämän oppaan avulla saat uusia näkökulmia siihen, kuka sinulle sopisi työkaveriksi tai rakastajaksi, sekä vinkkejä siihen, kuinka valloittaa eri horoskooppimerkkien edustajia. Osaatko esimerkiksi tunnistaa Oinaan pelkästään vaatteiden perusteella tai tiedätkö, kuinka Leijona kesytetään? Voit myös oppia tuntemaan itsesi paremmin laskemalla nousevan merkkisi ja ottamalla senkin huomioon.

Opi kaikki tähtimerkeistä ja niiden yhteensopivuudesta! Teos sisältää aiemmin julkaistut suositut oppaat Tunne horoskooppimerkit ja Kuka sopii minulle.

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus