Från ruckel till paradis

När Lisa flyr från det stressiga livet som journalist i storstaden, behöver hon bara bocka av de fyra punkterna på listan för att få ett lyckligt liv: 1. Ett hem som verkligen känns som ett hem. (Check! Jag har impulsköpt en stuga på landet, med aningen för stort renoveringsbehov.) 2. Någon att älska och att bli älskad av. (Kanske den snygge bonden i granngården?) 3. Ett utvecklande arbete som du brinner för. (Fast jag kanske INTE borde ha låtsats vara influencer, inredare och världsberömd författare …) 4. Göra saker som känns gott i själen för din egen och andras skull. Omfamna livet. (Check! Eller … nej, det är komplicerat …) "Från ruckel till paradis" är en charmig och härlig feelgoodroman om kärlek, vänskap och att finna sin väg i livet.

Lind & Co AB 1. utgåva
SWE EISBN: 9789180525794

Ej tillgänglig.

Renoveringsobjekten