Ensimmäinen vuosi Malory Towersissa

Ihana klassikkosarja tyttöjen sisäoppilaitoksesta, jossa jekut eivät lopu. 12-vuotias Darrell Rivers aloittaa ensimmäisen lukuvuotensa tyttöjen sisäoppilaitoksessa Malory Towersissa. Hän on päättänyt menestyä hyvin ja saada uusia ystäviä. Darrell huomaa kuitenkin pian, ettei kaikki sujukaan yhtä helposti kuin hän kuvitteli. Hän joutuu äkkipikaisen luonteensa takia tuon tuosta vaikeuksiin eikä tunnu löytävän muiden tyttöjen joukosta omaa, erityistä ystävää. Onnistuuko hän sopeutumaan kouluun ja saamaan ystävän ennen kuin ensimmäinen lukuvuosi päättyy?

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Kolmas vuosi Malory Towersissa