Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Digitaalinen jalanjälki

Et ole olemassa, jollet näy Googlessa! Asiakkaat voittaa yritys, jolla on laajin ja tehokkain digitaalinen jalanjälki. Massasta erottuu vain kohderyhmää kiinnostavalla ja kilpailijoista erottuvalla sisällöllä. Internet on liian tärkeä kanava jätettäväksi it- tai markkinointiosaston vastuulle.

Budjettien kutistuessa sisältöä on tuotettava entistä enemmän ja tehokkaammin yrityksen sisällä. Digitaalinen jalanjälki auttaa kääntämään netin aiheuttaman muutoksen eduksi tarjoamalla tehokkaan työkalupaketin inspiroivan ja relevantin verkkosisällön luomiseksi ja kytkemiseksi liiketoiminnan tavoitteisiin.

FIN EISBN: 9789521415586

Fås med följande bibliotekskort


Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Tee itsestäsi brändi : asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa

Kortesuo, Katleena

Tee itsestäsi brändi 2: Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa

Kortesuo, Katleena

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Moccalattehipsteri : kiistakirjoituksia markkinoinnista

Vassinen, Riku

Viherpesuopas: miten merkitys muuttuu markkinoinniksi

Isokangas, Antti; Niipola, Jani; Vassinen, Riku