Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Avancerade avslutstekniker för svåra kundsituationer: Lär dig konsten att alltid komma till avslut

Är det inte retligt när du sitter med en kund och inte kommer på vad du ska säga för att få affären i hamn? Visst känns det jobbigt att inte komma vidare i ett säljsamtal för att du kört fast och märker att kunden slutar visa intresse? När ditt säljsamtal börjar glida dig ur händerna, fast du egentligen har en bra produkt som du vet att kunden kommer att tjäna på om han bara köper den, men kunden blir osäker, trummar lite med fingrarna, får ökad puls, vill kanske, men känner sig inte riktigt tillfreds med situationen och väljer den enkla utvägen. -Nej.

Den situationen ska vi ändra på från och med nu. Du ska aldrig mer behöva känna att du inte kommer vidare, att du inte kan svara bra på kundens frågor, att du inte kan hantera köpsignaler eller invändningar. Du kommer aldrig mer att hamna i en situation där du inte kan fortsätta sälja till kunden, eftersom du snart kommer att kunna hantera i princip alla kundsituationer du kommer att hamna i framöver, genom att du kommer att bemästra användandet av avslutstekniker.

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

10 anledningar till varför vi som säljare och företagare inte kommer till avslut i alla våra säljsamtal

Hillestrand, Mattias

Avslutsbibeln: Handboken i hur du frågar efter affären i alla kundsituationer

Hillestrand, Mattias

Hur du säljer till moderna kunder

Hillestrand, Mattias