Älä käy yöhön yksin

Jouni Manner ja Ariel Wahl tutustuivat toisiinsa teineinä Kallion kaduilla 1960-luvun alussa. Röyhkeä Jouni hallitsee kulmien kuviot ja ottaa epävarman Arielin suojelukseensa. Pian mukaan tulee Arielin omapäinen ja kaunis pikkuserkku Adriana. Kevätkesällä 1966 Sonovox julkaisee "Joni, Ariel & Adrianan" singlen Älä käy yöhön yksin. Jatkoa ei koskaan tule, folkrock-kokoonpano katoaa kuvioista.

Frank Loman elää teinivuosiaan 1970-luvulla pohjoishelsinkiläisessä lähiössä ja rakastuu Adrianan pikkusiskoon. 1980-luvun alussa tapahtuu asioita, jotka saavat Frankin etsimään käsiinsä Jouni Mannerin, entisen politiikan ihmelapsen. Hän haluaa ymmärtää, kuka hän itse on ja miksi sukupolvet hukkaavat aina mahdollisuutensa.

Ej tillgänglig.

Leijat Helsingin yllä