Walking meditation - En mental detox för ökade energi och stillat sinne (ljudbok)

Mindful Meditation En mental detox för ökade energi och stillat sinne

25 minuter

Ge dig själv en mental detox, släpp stress och press och öka din energi med Walking Meditation.
Du kan välja om du fysiskt vill promenera, cykla eller vara helt stilla.

Ditt sinne kommer efter den här inspelningen vara lugnare mer balanserad och du kommer känna dig mer energisk.

Under den här övningen kommer du träna på att rikta ditt fokus och samla dina tankar.

Att använda sig av Walking meditation gör oss uppmärksamma på vår omgivning och på oss själva och för bästa upplevelse kan du göra den här övningen i en miljö som passar dig, du kan göra övningen mentalt fast för bästa resultat rekommenderar jag dig att vara utomhus och promenera i din egen takt. För att få ut maximalt av övningen rekommenderas du använda hörlurar och lyssna regelbundet under 21 dagar för bästa effekt.
Många upplever att regelbundet lyssnande ger ett lugnare sinne och mer energi.

För din säkerhet bör du promenera efter ett motionsspår eller liknade för att undvika trafik och andra faror.

Camilla Gyllensvan är Internationellt certifierad Mental Coach och NLP Trainer. Hon arbetar med att utbilda i Kommunikation och Ledarskap samt håller Internationella NLP Program och utbildningar. Under de senaste tio åren har hon coachat hundratals klienter och använt mental träning och hypnos som komplement till coaching med goda resurser

Ej tillgänglig.

Riv alla hinder - vägledd mental träning

Självkänsla - vägledd djupavslappning