Suuret seikkailuni Rasmus Nallen kanssa (ljudbok)

Olipa kerran prinssi, joka ei millään löytänyt vierelleen sopivaa prinsessaa. Kaikissa prinsessoissa oli jotain epäaitoa! Prinssi vaipui epätoivoon. Olisiko hän aina yksin? Kun eräänä iltana nousi rajuilma, linnan ovelle ilmestyi kurjan näköinen prinsessa. Kuningatar päätti testata tyttöä oikein olan takaa. Voiko hän olla oikea prinsessa? Millaisia ovat H.C. Andersenin ihanat klassikkosadut, kun niissä seikkailee Rasmus Nalle ystävineen? Tule mukaan lukemaan versiot Keisarin uusista vaatteista, Prinsessasta ja herneestä ja Vakaasta tinasotamiehestä! Suuret seikkailuni Rasmus Nallen kanssa sisältää kuusi ihastuttavaa satua.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Rasmus Nalle pelastaa prinsessa Nannan

Rasmus Nalle ja tontut