Surunpotku - (Maria Kallio 13) (ljudbok)

Kolmastoista Maria Kallio -dekkari!

Jalokivet ovat joskus tappavan kauniita.

Komisario Maria Kallio kollegoineen huomaa, että lumoavat jalokivikorut voivat nostaa esiin ihmisen raadollisimmat piirteet.

Tapiolan kirkon tiloista löytyy jalokiviasiantuntija Jaakko Pulman ruumis. Tämän puoliso on urallaan nousussa oleva kansanedustaja. Kuka himoitsi Pulman välittämiä perinnejalokiviä niin paljon että tappaisi? Maria Kallion ryhmän tutkimukset johtavat rahapelien ja rahanpesun maailmaan. Kansanedustajan menneisyydessä tapahtuneesta hiihto-onnettomuudesta paljastuu yllättäviä piirteitä, ja vainajan puhelimesta alkaa tulla outoja viestejä ja lopulta pommiuhkaus. Tilanteen kiristyessä eivät sivullisetkaan ole turvassa, ja Kallion ryhmää uhkaa sen uran pahin surunpotku.

Suomen suosituimpiin kirjailijoihin kuuluva Leena Lehtolainen tunnetaan erityisesti Maria Kallio ja Hilja Ilveskero -romaaneistaan. Hän on kirjoittanut myös useita dramaattisia perhe- ja avioliittoromaaneja.

Maria Kallio -sarjassa ovat ilmestyneet: 1. Ensimmäinen murhani, 2. Harmin paikka, 3. Kuparisydän, 4. Luminainen, 5. Kuolemanspiraali, 6. Tuulen puolella, 7. Ennen lähtöä, 8. Veren vimma, 9. Rivo Satakieli, 10. Väärän jäljillä, 11. Minne tytöt kadonneet, 12. Rautakolmio, 13. Surunpotku.

Tammi 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Surunpotku - (Maria Kallio 13)

Surunpotku