S niin kuin salaisuus (ljudbok)

Jessiina, Nelli ja Sandra harjoittelevat uusia stuntteja ja akrobaattisia taitoja. Edessä häämöttää cheerleading-seuran kevätnäytös. Harjoitusten lomassa Jessiina saa poskia kuumottavia silmäyksiä Maxilta, kisajoukkueessa treenaavalta ihastukseltaan. Nelli puolestaan rakastuu palavasti koulun suklaasilmäiseen vaihto-oppilaaseen ja tekee kaikkensa valloittaakseen tämän sydämen. Tyttöjen ystävyys kuitenkin joutuu koetukselle, kun Sandra kieltäytyy yhteisistä treeni-illoista ja vaihtaa salaperäisiä hymyjä kilpajoukkueen Bettyn kanssa. Mitä Sandra oikein salailee? Ja miksi hän on muuttunut laihaksi kuin hammaslanka? S niin kuin salaisuus on Marja Ahon nuortenkirja, jossa sukelletaan yläasteen ja ystävyyden monimutkaiseen maailmaan.

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby