Pyhän Yrjön varjo (ljudbok)

Kun ATK-insinööri Kari Hietikko saapuu myöhään illalla mystiseen tapaamiseen berliiniläiselle nudistirannalle, hän ei aavista, mitä tuleman pitää. Seuraavana aamuna Hietikko löydetään samaiselta rannalta raa'asti murhattuna... Erikoisyksikön tutkija Lassi Lehtiö ei pääse sairastumisensa takia matkustamaan Saksaan tutkimaan tapausta. Niinpä Berliiniin lähtee Lehtiön puoliso, saksaa sujuvasti puhuva Riitta Vanhanen. Asiat kuitenkin mutkistuvat entisestään, kun myös Helsingissä tapahtuu samanlainen, rituaalinomainen murha. Murhat osoittautuvat hankaliksi selvittää - miten neljä lohikäärmesormusta oikein liittyvät raakoihin henkirikoksiin? Vanhasella on edessään hankala palapeli, jonka palaset on ripoteltu ympäri Eurooppaa.

Saga Egmont 1. utgåva

Ej tillgänglig.