Playa del Grödeby (ljudbok)

Mona drömmer om sol, sand och mysiga grekiska kvällar. Men istället för semestern till Medelhavet överraskar maken Palle med att de i åtta veckor ska fira sitt nya pensionärsliv med att återuppleva platsen där de en gång förlovade sig – Grödeby camping. Farväl stränder och exotiska drinkar – nu vankas hemester med husvagn, sudoku och foppatofflor! När deras närmaste campinggranne visar sig vara en förförisk, rödhårig änka som försöker slå klorna i Palle, är Mona inte sen med att dra på sig offerkoftan och snart förvandlas hon till någon hon inte vill vara. Palle och Mona har olika drömmar, och att navigera genom en värld av konflikter, missförstånd och frukostsamtal som aldrig går djupare än vädret, visar sig vara en kärleksprövning utan dess like. Hur hittar man gnistan igen efter fyrtio år tillsammans, när dottern är utflugen, bostadslånen är betalda och man plötsligt har obegränsad tid att tillbringa tillsammans?

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

I en värld av kärlek