Pikku Kakkosen iltasatukirja (ljudbok)

Huippu-Urho jahtaa juoksemalla ennätystä niin, että valmentajan kellon menee rikki. Mihin ihmeeseen hänellä on kiire?

Mikä yhdistää nykylapsia ja heidän vanhempiensa sukupolvea? Pikku Kakkosen iltasatuhetki! Pikku Kakkosen iltasatukirjassa seikkailevat mainiot hahmot, joiden siivellä opitaan yhtä sun toista. Pikku kakkosen iltasatukirja sisältää 20 kutkuttavaa tarinaa nokkelista lapsista ja hupsuista aikuisista, veikeistä eläimistä ja yllättävän eläväisistä esineistä. Iltasadut tulkitsee taiturimainen Pirkka-Pekka Petelius.

Tuomas Kyrön sadussa opetellaan hidastamaan.

WSOY 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Pikku Kakkosen iltasatukirja

Kyrö, Tuomas; Onkeli, Kreetta; Itkonen, Juha; Laaksonen, Heli; Marjamäki, Tuomas; Kajo, Markus; Räsänen, Juuso; Mattila, Tuomas