Paha kulkee edellä (ljudbok)

Pankkiryöstäjä kylvää kauhua ja kuolemaa Kun Marylandissa tapahtuu väkivaltainen ja verinen pankkiryöstö, se vaikuttaa alkuun yksittäistapaukselta. Pian kylmääviä pankkiryöstöjä alkaa kuitenkin tapahtua enemmän ja enemmän. Ryöstöt ovat tarkasti suunniteltuja, eivätkä ryöstäjät kaihda panttivankien murhaamista. Pankkiryöstöt eivät tavallisesti ole rikostutkija Alex Crossin heiniä. Hän on kuitenkin vakuuttunut siitä, ettei veristen ryöstöjen takana ole tavallinen varas. Cross ja hänen kollegansa tuntuvat olevan jatkuvasti askeleen jäljessä, eikä rikostutkinta helpotu, kun Crossin yksityiselämä kriisiytyy. Yhdysvaltalainen James Patterson (s. 1947) on yksi kaikkien aikojen menestyneimmistä jännityskirjailijoista. Hänen kirjojaan on myyty yli 400 miljoonaa kappaletta.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.