Neljän tuulen talo (ljudbok)

Nurkan kylään muuttaa neljä sisarusta, jotka eivät ole koskaan ratsastaneet eivätkä ole lainkaan kiinnostuneita hevosista. Sisarusten mieli kuitenkin muuttuu, kun tytöt keksivät, että ratsastuskoulun komeasta opettajasta he saisivat yksinäiselle äidilleen unelmien sulhasen. Suunnitelma vaatii nyt äkillisen hurahtamisen hevosiin, ja sisaruksista vanhin, Vikke, joutuu uhrautumaan vedettyään lyhimmän tikun arvonnassa. Hän aloittaa alkeiskurssin, eikä aikaakaan kun koko perhe on saanut uuden harrastuksen. Äiti vaan ei tunnu ymmärtävän omaa parastaan, ja siskokset saavat käyttää kaikki keinot päästäkseen päämääräänsä.

Lind & Co AB 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby