Min perfekta dag - skapa din framtid NU (ljudbok)

Min Perfekta dag Mental träning för att nå dina mål och skapa en attraktiv framtid

12 minuter

Hur vi väljer att spendera vår dag är det sätt vi spenderar våra liv. Måna av oss upplever att vi inte har tillräckligt med tid att göra det vi egentligen vill och önskar.
Förändring sker inte över en natt, utan av att vi tar medvetna och genomtänka steg i riktning mot våra mål och drömmar.
Genom att visualisera och designa din framtid precis som du vill ha den skapar du nya förutsättningar för dig själv.
Ett steg i taget mot dina mål och drömmar Genom att göra den här övningen regelbundet och över tid kan du ta reda på hur du vill ha ditt liv och skapa förutsättningarna för det. När du vet hur du vill att din framtid ska se ut kan du börja agera och ta reda på vilka steg du behöver för att komma dit.

Varje gång du övar med det här programmet desto lättare går det, de som redan skapat si framtid med hjälp av det här programmet upplever att de lättare kan visualisera, höra och känna tydligare hur de dras mot sina mål på ett enkelt och lätt sätt, att skapa sin egen framtid har aldrig varit så enkelt. Den här inspelningen lyssnar du bäst till med hörlurar och kan göras närhelst på dagen, innan du vaknar, som en powerboost mitt på dagen eller som en mental träning inför natten.

Camilla Gyllensvan är Internationellt certifierad Mental Coach och NLP Trainer. Hon arbetar med att utbilda i Kommunikation och Ledarskap samt håller Internationella NLP Program och utbildningar. Under de senaste tio åren har hon coachat hundratals klienter och använt mental träning och hypnos som komplement till coaching med goda resultat

Ej tillgänglig.

Riv alla hinder - vägledd mental träning

Självkänsla - vägledd djupavslappning