Mies meren äärellä : MacGregorin klaani (ljudbok)

Kaukana pilkotti valoa... Genviève - Gennie - Grandeau pelastautui rajuilman kourista vanhalle majakalle, jonka isäntä ei ilahtunut kutsumattomasta vieraasta. Gennie kuitenkin uskoi löytäneensä sielunsa maiseman. Hän tiesi, että hänen oli ikuistettava majakka ympäristöineen kankaalle. Totuuden nimissä hänen oli myönnettävä, että häntä kiinnosti muukin kuin upeankaru maisema. Millainen oli mies, joka piti hylättyä majakkaa kotinaan? Mies, jonka tylyn sulkeutuneisuuden takana näkyi silloin tällöin välähdys jostakin muusta, paremmasta?

Harlequin 1. utgåva

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Monien mahdollisuuksien mies : MacGregorin klaani