LustCast: En uteservering i Paris (ljudbok)

Lollo är i Paris på en välförtjänt semester när hon ser en man på samma café som hon. Mannen påminner henne om den man som hon sett första gången hon befann sig i Paris och som varit del av hennes sexuella fantasier sedan dess. Ska hon gå fram och prata med honom? Och skulle hon på något sätt kunna locka med honom till sitt hotellrum?

Hanna Lund är författare och inläsare av erotiska noveller. Som inläsare av sina egna sensuella berättelser vill hon bjuda in lyssnaren till det intima rummet, och skapa en plats där man kan njuta för en stund. Oavsett hur förbjudet det känns.

Med sin podcast "LustCast" försöker Hanna Lund i samarbete med det erotiska förlaget LUST att göra begär och kåthet till något självklart och grundläggande. Med sina korta erotiska berättelser vill Hanna föra in mer lust i vår vardag.

Ej tillgänglig.

LustCast: Mötet mellan två män i lust

Lund, Hanna

En man som heter Ove