Liekehtivät vuodet - osa 2 (ljudbok)

Mary-Ellen ei ole saanut rakkautensa kohdetta, lapsuudenystäväänsä Roddya omakseen. Sen sijaan Mary-Ellen päätyi naimaan toisen lapsuudenystävänsä Halin. Yksi Mary-Ellenin lapsista on kuitenkin Roddyn... Vuodet vierivät, ja Roddyn ja Mary-Ellenin tytär Kate on kasvanut aikuiseksi. Hän on kovin erilainen kuin Halin ja Mary-Ellenin tytär Maggie - vaan onko tyttärillä enemmän onnea rakkaudessa kuin äidillään? "Liekehtivät vuodet" on Catherine Cooksonin rakkaudentäyteinen romaani, jonka tapahtumat sijoittuvat 1800-luvun Englantiin. Se seuraa Mary-Ellenin, Roddyn, Halin ja heidän lastensa elämiä vuosikymmenten ajan. Tämä on kirjan toinen osa.

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.

Liekehtivät vuodet - osa 1