Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Jag känner mig arg / Lättläst (ljudbok)

En lättläst bok om ilska.

En del människor blir arga lätt.
Andra kan inte bli arga.
Att kunna bli arg är nyttigt.
Ilskan hjälper dig att kunna säga nej till saker du inte vill göra.

Hur är det för dig? Blir du rasande arg och skäller ut folk?
Eller sitter du i ett hörn och tjurar när du blir arg?
Kanske behöver du få tips om hur du kan göra med din ilska?

I Jag känner mig arg berättar Therese, Rolf och Janne om sin ilska.
Författaren och journalisten Ylva Killander skriver.
Hon har gjort många böcker för LL-förlaget.

Jag känner mig arg är den tredje boken i LL-förlagets serie om känslor.
De andra heter Jag känner mig ledsen och Jag känner mig glad.

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Dansa salsa med mig / Lättläst

Killander, Ylva