Investeringsboken: Din guide till ekonomiskt oberoende (ljudbok)

Investeringar på börsen är det i särklass bästa sättet att bygga en förmögenhet. Alla som vill kan göra det. I Investeringsboken lär du dig att tänka och agera som en framgångsrik investerare. Boken är en guide till ekonomiskt oberoende och en inspirerande och praktisk vägledning till långsiktiga placeringar i aktier och fonder.

Inspireras av mästare som Warren Buffett, Laszlo Szombatfalvy och Aktiestinsen, Lennart Israelsson, SJ-tjänstemannen som byggde en aktieportfölj värd långt över 100 miljoner kronor. Lär dig de bästa knepen av professionella investerare och fondförvaltare som Simon Blecher, Lars Söderfjell, Andreas Brock och Charlotta Faxén och högaktuella experterna Peter Malmqvist och Maria Landeborn. I denna utökade nyutgåva får du också reda på hur andra sparare har börjat handla i aktier, satt ihop en aktieportfölj och utvecklats till fullfjädrade investerare utan att ta alltför stora risker.

Lind & Co AB 1. utgåva
SWE EISBN: 9789189804883

Ej tillgänglig.

Hur mycket pengar behöver man egentligen?

Skopal, Eric

Sveriges mäktigaste familjer – Företagen, människorna, pengarna