Greta Gris--Onkel Kanin i rymden och andra berättelser (ljudbok)

Greta Gris bor med Pappa Gris, Mamma Gris och lillebror Georg. I den här boken får Greta en spännande hemläxa, Pappa Gris kommer till förskolan och lär ut lite enkel naturvetenskap och vi får följa med när alla barnen åker på utflykt. Dessutom kommer Onkel Kanin och berättar om rymdresor och så firas Internationella dagen. Greta Gris och hennes vänner tar läsaren med på lekfulla och vardagsnära äventyr!© Hasbro. All rights reserved.Följ med på spännande äventyr tillsammans med Greta Gris, Georg Gris, Mamma Gris, Pappa Gris, Sonja Zebra, Lena Lamm, Karin Kanin och alla de andra! Var med när Greta visar upp sin cirkus, leker i trädgården, spelar basket och åker båt. Här är din chans att hoppa upp och ner i lerpölar tillsammans med hela världens lilla favoritgris! Nöff, nöff!

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.