72h (ljudbok)

Ruotsissa syntynyt kiinalais-suomalainen Annika Malm saapuu Arlandan lentokentälle ja jää odottamaan Turkuun lähtevää konetta. Vieressä istunut mies unohtaa puhelimensa pöydälle. Puhelin soi. Annika vastaa. Maailma pysähtyy. Ajojahti alkaa. Vain kolmeen jäätävän kylmään tammikuun vuorokauteen keskittyvä tarina etenee lähes tunti tunnilta ja huipentuu pieneen norjalaiseen kylään - ja todelliseen infernoon. Annika Malm -trilogian toinen osa rikkoo kaikki perinteisen kotimaisen dekkariviihteen totutut rajat. Se kiristää toimintaruuvin äärimmilleen ja murtautuu vastustamattomasti pohjoismaisen trillerigenren kuumimpaan ytimeen.

Saga Egmont 1. utgåva
FIN EISBN: 9788726019636

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby
Satakirjastot.