Skip to main content
All libraries

Sthlm delete (lättläst)

Ett mord, där offret inte går att identifiera. En ung man hittas svårt skadad en bit från mordplatsen. Vem är den döde? Vem är mördaren? Och varför leder så många spår till Mats Emanuelsson, mannen som Teddy kidnappade för många år sedan?

Medan Emelie börjar nysta i fallet jagas Teddy av sitt förflutna. Det blir en otäck kamp för rättvisa.

Jens Lapidus är en av Sveriges mest lästa kriminalförfattare. Vilja förlag har givit ut flera av hans titlar i lättläst bearbetning, bland andra Snabba cash och Paradis city. Nu kommer även Sthlm delete, bearbetad till lättläst av Carina Edling.

Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, och de har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Söndagsvägen : berättelsen om ett mord

Englund, Peter

Blodsbröder

Tuominen, Arttu

Mr Ett

Lapidus, Jens

Snabba cash XL

Lapidus, Jens

Aldrig fucka upp

Lapidus, Jens