Skip to main content
All libraries

Mediajohtaminen: Näkökulmia uudistuvaan media-alaan

Median murros on mullistanut media-alan sisällöntuotannon ja samalla myös johtamisen. Sisältöä ostetaan yhä enemmän itsenäisiltä toimijoilta, ja sen tuottamiseen ja jakeluun osallistuu myös yleisö. Muuttuvat viestintäympäristöt ja digitalisoituminen vaativat medialta jatkuvaa uudistumista. Tulevaisuudessa mediajohtaminen onkin yhä enemmän luovuuden ja uudistumisen johtamista. Mediajohtaminen on ensimmäinen mediajohtamista ja mediatyötä laajasti tarkasteleva suomenkielinen kirja. Teoksessa perehdytään monipuolisesti media-alan ydinteemoihin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se avaa uusia näköaloja esimerkiksi media-alan brändien, yhteisöjen ja strategiatyön johtamiseen. Kirja luo perustaa mediajohtamisen kasvavalle oppialalle, auttaa kehittämään media-alan yritysten osaamista sekä syventää keskustelua median murroksesta ja alan tulevaisuudesta. Teos antaa virikkeitä media-alan ammattilaisten, tutkijoiden ja opiskelijoiden lisäksi kaikille luovien toimialojen organisaatioiden ja ammattilaisten luotsaajille.

Gaudeamus 1. edition
FIN EISBN: 9789524958714

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Luovuuden idea: Luovuus työssä, yhteisöissä ja organisaatioissa

Malmelin, Nando; Poutanen, Petro

Luovuuden idea : luovuus työssä, yhteisöissä ja organisaatioissa

Malmelin, Nando; Poutanen, Petro

Välittäjät : vastuullisen viestinnän tulevaisuus

Malmelin, Nando

Mainonnan lukutaito

Malmelin, Nando

Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

Puusa, Anu