Skip to main content
All libraries

Maineen uusi aalto

Kirja päivittää maine-käsitteen sosiaalisen median aikakauteen. Maineen rakentamisen peruspilareita ovat kestävä liiketoiminta, hyvä julkinen elämä, kirkas yrityksen tarkoitus ja yrityskulttuurin laajeneminen yrityksen ulkopuolelle. Kun yrityksen mainepääoma on joissakin tapauksissa jopa yli puolet yrityksen markkina-arvosta, maineen rakentaminen on johdon lisäksi myös hallitusten asia. Kirja todistaa, että hyvä maine tuo myös rahaa.

Talentum 1. edition
FIN EISBN: 9789521416859

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Kaikki toimialat ovat vihreitä - Pienennä päästöjä, paranna tulosta

Antila, Katja

Delivering happiness - Tuotto, tunne ja tarkoitus

Hsieh, Tony

Myynninmurtajat - 20 uskomusta b2b-myynnistä

Michelsson, Lalle

Z ja epäjohtaminen

Piekkari, Rebecca

Verkkokaupan rautaisannos - Osa 1 Eläköön monikanavainen kauppa

Hallavo, Jaakko