Skip to main content
All libraries

Focusryhmät

Focusryhmät -Kvalitatiiviset ryhmäkeskustelut strategisen markkinointitutkimuksen apuna

Huolella suunnitellut ja hyvin toteutetut markkinointitutkimukset ovat aina kannattava ja viestinnän tehoa lisäävä investointi. Keväällä 1997 ilmestyi Jim Solatien kirja Tutki ja tiedä – kvalitatiivisen markkinointitutkimuksen käsikirja. Laatuaan ensimmäinen suomenkielinen julkaisu myytiin loppuun parissa vuodessa.

Tämä uusi kirja Focusryhmät on saman kirjoittajan syvennetty ja tarkennettu kuvaus kvalitatiivisten ryhmäkeskustelujen – focusryhmien keinoista ja mahdollisuuksista asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseksi. Tavoitteena ovat paremmat tuotteet, tehokkaampi viestintä ja mainonta sekä tyytyväisemmät ja uskollisemmat asiakkaat. Kirjassa on havainnollisia caseja mm. Yleisradiosta ja Sonera Plazalta (116 s.).

KTM Jim Solatie on Suomen Gallup Observa Oy:n toimitusjohtaja. Hänellä on yli kymmenen vuoden ja tuhannen focusryhmän käytännön kokemus kvalitatiivisista markkinointitutkimuksista. Solatie on toiminut Suomen Markkinointitutkimusseuran puheenjohtajana ja hän on säännöllinen luennoitsija alan seminaareissa.

Mainostajien Liitto 1. edition
FIN EISBN: 9525262111

Available with these library cards


Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

You may be interested in...

Tutkimus hoitotieteessä

Kankkunen, Päivi; Vehviläinen-Julkunen, Katri

Laadullinen tutkimus 2.0.

Alasuutari, Pertti

Avauksia laadullisen tutkimuksen analyysiin

Laadullinen tutkimus opinnäytetyönä : työkirja ammattikorkeakouluun

Pitkäranta, Ari

Paljonko on paljon? : luvuilla argumentoinnista empiirisessä tutkimuksessa

Töttö, Pertti