Skip to main content
All libraries

FC Barcelona

Financial Timesin pitkäaikainen toimittaja Simon Kuper kertoo, kuinka FC Barcelonasta tuli maailman menestynein jalkapalloseura - ja kuinka tuo aikakausi on nyt päättymässä. FC Barcelona ei ole vain maailman eniten rahaa tuottanut urheiluseura, se on yksinkertaisesti myös yksi vaikutusvaltaisimmista organisaatioista maapallolla. Sillä on lähes 215 miljoonaa seuraajaa sosiaalisessa mediassa - enemmän kuin millään muulla urheiluseuralla, Real Madridia lukuun ottamatta. Sillä on enemmän yhteistä monikansallisten megayhtiöiden - kuten Netflixin - tai pienten kansallisvaltioiden kanssa kuin useimpien jalkapallojoukkueiden kanssa. Barcelonan muutos alueellisesta joukkueesta globaaliksi voimanpesäksi ei tapahtunut hetkessä, vaan se on vienyt kolme vuosikymmentä. Kuper selvittää, miten kaikki tämä tapahtui. Kuinka seurasta tuli kestävän huippuosaamisen suunnannäyttäjä ja mestaruuksien toistuva voittaja. Hän kiinnittää erityistä huomiota klubin kahteen suurimpaan tähteen, Johan Cruyffiin ja Lionel Messiin. Messi liittyi Barçaan 13-vuotiaana ja on enemmän kuin kukaan muu ollut Barcelonan kunnian kantaja ja ylläpitäjä. Mutta hänen aikakautensa saattaa olla loppumassa - ja sen myötä ainutlaatuinen

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

FC Barcelona

Kuper, Simon

FC Barcelona

Kuper, Simon; Raudaskoski, Seppo; Eve, Matti

Ammattina jalkapallo : suomalaisfutaajat maailmalla 1952-2014

Ismail, Atik

Ammattina jalkapallo : suomalaisfutaajat maailmalla 1952-2014

Ismail, Atik

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura