Skip to main content
All libraries

Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen opetukseen, eikä siitä ole suunniteltu painettavaksi. Kirjan tietosisältö on tehty perinteisesti, mutta muuten on haettu uusia toimintamalleja ja uusia mahdollisuuksia. Sisältö on suunniteltu niin, että se täyttää tai ylittää liiketalouden perustutkinnon Asiakaspalvelu 30 osp tutkinnon osan tavoitteet, mutta se soveltuu myös muihin asiakaspalvelua sisältäviin opintoihin. Asiakaspalvelun perusteet osiossa perehdytään asiakaspalvelun peruskäsitteisiin, taidolliseen osaamiseen, sekä asiakaspalvelun tehtäviin, vuorovaikutukseen ja myyntiin. Vaikka pelkällä lukemisella ei näitä taitoja opi, niin tästä saa eväitä oman osaamisen pohjaksi.

MIG Design Oy 2. edition
FIN EISBN: 9789529356607

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 3: Toimistotehtävät ja kestävä kehitys : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Markkinointi on tarinankerrontaa

Leppänen, Erkki

On aika muuttua : menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille

Hurmerinta, Johanna

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Grönroos, Christian