Skip to main content
All libraries

Jag tog ditt liv / Lättläst (audiobook)

En lättläst novell från LL-förlaget.

"Fredrik. Du var min förste vän, du var min bäste vän. Du räddade mitt liv. Ändå krossade jag dig. Jag tog din familj. Jag tog ditt arbete. Jag tog ditt hem. Men inget var ju med mening. Jag vet att du aldrig kommer att förlåta mig, men jag skriver för att kanske få dig att förstå."

Anders Brundin har tidigare skrivit Dolores - flickan utan ögon och Rufus sista resa för LL-förlaget.

Available with these library cards

Not available.