Skip to main content
All libraries

Jag och du / Lättläst (arabiska) (audiobook)

Hur flörtar man sjyst? Hur blir man ihop? Vad är mens?

I den här boken ställer ungdomar frågor och berättar själva om sina liv. Här kan du läsa om hur kroppen fungerar och om relationer. Boken är skriven särskilt för dig som är ny i Sverige.

Boken kommer ut i en svenskpråkig version och i en version på arabiska.

Inti Chavez Perez är sexualupplysare. Till den här boken har han intervjuat hundratals ungdomar, nyanlända, invandrare och in födda svenskar.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Respekt En sexbok för killar (lättläst version)

Chavez Perez, Inti

Respekt: En sexbok för killar (lättläst)

Chavez Perez, Inti

Jag och du / Lättläst

Chavez Perez, Inti

Snacka om oskulden!

Chavez Perez, Inti

Snacka om oskulden!

Chavez Perez, Inti