Skip to main content
All libraries

Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst) (audiobook)

Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.

I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Hälsa på recept : träna smartare, må bättre, lev längre

Hansen, Anders; Sundberg, Carl Johan

Hälsa på recept : träna smartare, må bättre, lev längre

Hansen, Anders; Sundberg, Carl Johan

Depphjärnan : varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?

Hansen, Anders

Depphjärnan : varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?

Hansen, Anders

Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning

Hansen, Anders