Skip to main content
All libraries

Fightern – Kickboxaren 2 / Lättläst (audiobook)

Böckerna om kickboxarna – lättlästa och spännande!

Irinas händer värkte. Men hon fortsatte att slå.
För att hon måste.
För att motståndaren skulle minnas slagen och ingenting annat.
Inte vem som hade slagit.
Hennes motståndare föll ihop på den istäckta gatan.
Ett snyftande hördes.

Irina slåss mot alla. Mot mjuka och bortskämda idioter som tror att livet är enkelt. Mot de som hotar henne, hennes älskade lillasyster eller hennes mamma.

På kickboxningsklubben mår Irina bra. Men även där finns idioter. Som långe, smale Eremias som tror att de är vänner. Som försöker hjälpa henne. Irina behöver inte honom.

Hon tycker om att vara arg. Ilskan gör henne stark. När hon är arg klarar hon vad som helst.

Kickboxaren 2 – Fightern är en fristående fortsättning på den populära Kickboxaren som kom 2013.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Slutkampen – Kickboxaren 3 / Lättläst

Krog, Niklas; Björn, Maria

I Öknens hjärta

Krog, Niklas

I Öknens hjärta

Krog, Niklas

Basket är inte roligt

Krog, Niklas

Basket är inte roligt

Krog, Niklas