Markkinointi boksin ulkopuolelta

    Markkinointi boksin ulkopuolelta / Laura Ahonen, Sampo Luoto

    Olisiko mukavaa tietää, miksi jokin markkinointi toimii ja toinen taas ei?

    Ihmisen käyttäytymiseen ja ajatteluun vaikuttavat monet psykologiset vakiot. Samat perussäännöt ja vaikuttamisen mekanismit, jotka purivat jo luolamieheen, pätevät myös digitaalisessa ympäristössä ja sosiaalisessa mediassa; niiden ymmärtäminen antaa selvän edun kovenevassa kilpailussa kuluttajien sydämistä.

    Markkinointi boksin ulkopuolelta on kirja ihmislähtöisestä markkinoinnista. Se avaa markkinoinnin tehokkuutta selittävät ilmiöt ja paljastaa, mitä sosiaalisen median vaateet avoimesta ja läpinäkyvästä viestinnästä oikein tarkoittavat. Käsittelyssä ovat niin henkilöbrändit, tarinallisuus kuin kuluttajaheimotkin.
    FT Laura Ahonen ja sosiaalipsykologi Sampo Luoto kirjoittavat oivaltavasti ja konkreettisin esimerkein markkinoinnin maailmasta. Teos sopii kaikille markkinoijille aina yhden miehen hakeyrityksestä monikansalliseen toimijaan.
    Näe markkinointi uusin silmin! "

    markkinointi sosiaalinen media sosiaalinen vuorovaikutus sosiaalinen identiteetti kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen asiakaskokemus elämyksellisyys markkinointiviestintä mielikuvamarkkinointi brändit brändäys narratiivisuus viraalimarkkinointi

    Talentum 1.edition
    FIN EISBN:9789521424816

    You may be interested in...