Yhtä Jumalan kanssa: Herääminen Pyhän Hengen Äänen kautta

Lopullista heräämistä tästä unesta, jota kutsumme elämäksi, edeltää onnellinen uni. Jotta se voisi tapahtua, sinun tulee olla halukas näkemään jokainen toinen itsenäsi, oman unesi hahmona, ja myös Kristus Itsenäsi, jonka jaat Pyhän Hengen kanssa. Tämä tietäminen on olennaista voidaksesi herätä unimaailmasta ja tietääksesi, että olet yhtä Jumalan kanssa. Tämä kirja on käsikirja niille, jotka ovat valmiita heräämään. Se tuo rohkaisua ja toivoa siihen, että polulle lähteminen on mahdollista ja että Pyhän Hengen voi tuntea todellisena Itsenään. Egon ajattelumallin toiminta avataan kirjassa esiintyvän kolmen naisen kautta, Pyhän Hengen tulkitessa uudelleen päivittäiset tapahtumat, jotka lukija voi tunnistaa myös omassa kokemuksessaan. Sanat annetaan rakkaudella, ja ne lävistävät lukijan mielen suorina ja voimakkaina. Yhtä Jumalan kanssa osoittaa, kuinka oma läheinen ja käytännöllinen suhde Pyhän Hengen, todellisen Itsen kanssa on luotavissa ja havainnollistaa henkilökohtaisen ohjauksen, joka on kaikkien sitä pyytävien saatavilla.

Ej tillgänglig.

Modernien munkkien matkassa: Hillitön henkinen elämäni

Vaara, Sanna

Miksi juoksen