Tohtori Westin tulikoe / Sotilas ja prinssi : Lääkäriromaani

Tohtori Westin tulikoe Sairaanhoitaja Amanda on tullut Sydneyyn auttamaan vauvoja syntymään, ei päästämään neonatologian erikoislääkäri Lucius Westiä sekoittamaan ajatuksiaan. Mutta Amanda rakastaa haasteita - varsinkin näin kiehtovan komeita. Heidän tuliset yhteenottonsa synnytysosastolla vaihtuvat pian intohimoksi makuuhuoneessa. Mutta kaikella on seurauksensa... ja heille jää yhdeksän kuukautta aikaa kohdata se! Sotilas ja prinssi Haavoittunut sotasankari prinssi Marco haluaa kiihkeästi palata taistelukentille johtamaan miehiään. Mutta ensin hänen on kuntouduttava, ja Lontoon Harley Streetin klinikalla hän löytää itsensä fysioterapeutti Becca Andersonin taitavista käsistä - naisen, jonka kanssa hän on kauan sitten viettänyt taianomaisen, kielletyn kesän...!

Harlequin 1. utgåva

Ej tillgänglig.