Teknologian hyödyntäminen maatilalla : Tieto tuottamaan 140

Maatilan työtä helpottavaa teknologiaa on runsaasti tarjolla, ja tiedon hyväksikäyttö nousee tulevaisuudessa yhä tärkeämpään rooliin tuloksen tekemisessä. Mutta mitkä ratkaisut sopivat minulle, miten uusi teknologia sopii kokonaisuuteen ja milloin investointi kannattaa? Teknologian hyödyntäminen maatilalla -kirjan avulla • hahmotat tilakokonaisuutta ja prosesseja teknologianäkökulmasta • arvioit erilaisten teknologiaratkaisujen hyötyjä ja soveltuvuutta omalle tilallesi • hyödynnät monipuolisesti yrityksesi sisä- ja ulkopuolella syntyviä tietoja • saat käsityksen, miten automatisointi muuttaa työn luonnetta • osaat arvioida teknologiainvestoinnin kannattavuuden • varaudut kapasiteetin riittävyyteen ja erilaisiin häiriötilanteisiin • saat ideoita erilaisista teknologiaratkaisuista meiltä ja maailmalta.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Erikoiskasvien viljely

Peltonen, Sari; Keskitalo, Marjo; Hakala, Kaija; Harmoinen, Taina

Nurmirehujen tuotanto ja käyttö : Tieto tuottamaan

Harmoinen, Taina; Puurunen, Tapani; Peltonen, Sari

Sikatilan käsikirja 2008

Harmoinen, Taina; Nopanen, Ari

Teknoelämää 2035 : miten teknologia muuttaa tulevaisuuttamme?

Hiltunen, Elina

Teknologia potenssiin x - Kohtaa tulevaisuus