Teknologia potenssiin x - Kohtaa tulevaisuus

Teoksessa havainnollistetaan siirtymää lineaarisesta eksponentiaaliseen kasvuun. Kirjan ovat laatineet tanskalaiset disruption asiantuntijat Jannick B. Pedersen ja Anders Hvid. Kirjan tekijöiden tavoitteena on ennen muuta tehdä eksponentiaalinen kehitys ymmärrettäväksi ja saada aikaan keskustelua siitä, miten meidän tulisi suhtautua uuden teknologian tuomiin muutoksiin. Teos myös haastaa lukijansa kysymällä, miten teknologian muutos vaikuttaa hänen elämäänsä ja yrityksensä toimintaan. Helppolukuisessa kirjassa kuvataan tietotekniikan, tekoälyn, 3D-tulostuksen, bioteknologian ja nanoteknologian kehitystä ja odotettavissa olevia kehitysmurroksia. Yritysesimerkit havainnollistavat, miten teknologian muutos on tuhonnut yrityksiä ja samalla luonut uusia markkinoita.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Kärkölä, Lahti-Lahtis, Orimattila, Padasjoki, Sysmä
Lastu-kirjastot.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby
Satakirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Teknoelämää 2035 : miten teknologia muuttaa tulevaisuuttamme?

Hiltunen, Elina

Oppimisen tulevaisuus