Södra solens synder - erotiska noveller

'Min man är vanligtvis en underbar älskare, men den sista tiden har hans jobb varit så stressigt att det har påverkat vårt kärleksliv dramatiskt. En vän hade fått höra alla mina klagomål och frustrationer under en dag. Som lösning föreslog hon att vi skulle använda hennes och hennes makes semesterhus. Erbjudandet kom med ett speciellt tips: Antonio. Poolpojken. En kille som gillade att leka med båda könen. På bild var han underbart vacker, ung och vältränad. Munnen vattnades enbart vid synen av honom. Allt som återstod nu var att lirka David i rätt riktning så att jag kunde uppfylla min fantasi.

Tanken på poolpojken som kom över oss när vi fortsatte som kaniner motiverade. När han kom låg jag vid poolen i bikini och David låg över mig och kysste min nacke och mina bröst. Jag hörde Antonio harkla sig, som för att rensa halsen och jag sköt David lite åt sidan så att jag kunde se den spanska guden. Herregud, vilken syn...'

Läs även 'Ett slick och ingenting'.

Sedan 1984 har Cupido gett ut ett magasin i veckan sprängfyllt med sexhistorier och informativa artiklar om sexualitet och njutning utan moraliska pekpinnar eller skammande. Alla är välkomna i Cupidos universa, och alla finns representerade. det är läsarna själva som skriver novellerna i magasinet och de kommer garanterat få dig att rodna. Vardagens sexliv blir allt annat än ordinärt när Cupidos läsare behandlar ämnet och levererar historier fulla av glädje, lekfullhet och njutning.

Ej tillgänglig.

Internatet